Til kassen
Totalt: 0,-
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-

Forsendelse, reklamasjon og retur

NB: ALLE HENVENDELSER VEDRØRENDE BYTTER, RETURER ELLER REKLAMASJONER, SENDES TIL:

kundeservice@eurohest.no

Henvendelser angående dette som blir sendt på Messenger, Facebook, Instagram etc, vil dessverre ikke bli besvart.

Forsendelser
Vi sender i utgangspunktet alle våre bestillinger med sporing. 

Bytte/Retur
Det er 14. dagers angrefrist, fra du henter ut varen. Om du ombestemmer deg og vil sende tilbake varene - da fyller du ut angrerettsskjema og sender varen tilbake med sporing. Frakt betaler du. Varer som blir sendt i oppkrav hentes ikke ut.

Husk at originalemballasje skal sendes med og den skal være i god tilstand.

Spesialbestilte varer er det ikke retur på. 

OBS Salgsvarer byttes ikke

Pakken sendes til: 
Eurohest AS
Postboks 108
1215 Oslo

Reklamasjon
Alle reklamasjoner må sendes på mail til kundeservice@eurohest.no. Legg ved bilde så vi raskt kan ta det videre med leverandøren. Ikke send varer du reklamerer på til oss før vi har fått sett på saken, og forhørt oss med evt leverandør om hvordan vi løser saken videre. 

Viktig informasjon

Hjelmer byttes desverre ikke.

Det er viktig for oss at alle hjelmer som kommer fra oss er i orden når du får den. Vi må derfor kunne garantere at hjelmen ikke har vært i bakken, og tar derfor ikke hjelmer i retur. Dette for din personlige sikkerhet.

Ridestøvler: Vi sender dessverre ikke ridestøvler, da det veldig ofte kommer støvler i retur. Ved flere sendinger og returer ser vi at produktet og emballasjen ikke lengre ser nytt ut, og at det til tider kan fremstå som brukt. Er du helt sikker på størrelse i fot og legg, ta kontakt med oss.

Produktet du valgte er lagt i handlekurven